helg

hej världen!
jag är verkligen superdålig på att skriva !
men i helgen har jag inte haft tid, typ
i fredags var vi med Salt till Pite&spelade Lasergame, jätteroligt
på hemvägen såg vi en massa rök från skogen, &det såg ut som skogsbrand
så vi forv dit för att se om det stod någon brandbil där, men det gjorde det inte !
ist så stod det några stycken där&eldade, det var superstort !
när vi var hemma somnade jag typ direkt , &klockan var bara typ bara 10 !
på lördagen väckte mamma mej vid 8, vi skulle till matan på barnklädesbytardag !
hittade inte överdrivet mycket bara;
> 2 par jeans
> en oanvänd T-shirt
> en kofta
> en vit tröja med knappar
sen hjälpte all vi sykon mamma&pappa med att kratta&fixa trädgården, sen for vi på Alba&köpte glass, MUMS !
på kvällen for vi till kusinerna, sen ringde vi emmy - hon skulle sova hos oss =)
jag&emmy skulle oxå till kyrkan i morse &sjunga - det var kul !
nu ska jag ringa komoisar, =D

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0