helgen

hej världen!
ihelgen blir det Gällivare, har visst glömmt att skriva det =S
jag skriver verkligen inte mycket har jag märkt, okej jag skriver för mej själv - är det någon som läser ?
knappast

men iallafall, jag ska till Gällivare, så smsa ?
> 073-0874714

skriver när jag har kommit hem, på söndag
vad har hänt då?
> jag har varit på lillkusins 4års kalas,
> SKOOOOLA !
> blivit tjatad på att äta mer, =O
jag äter bra, inte för lite !
så igår blev det ett litet "bråk" om vad jag äter&hur mycket, fast jag sa inte mycket.
> spelat TheSims2, det är superskoj !
> saknat Lycksländskarna, väääldigt mycket !
> spelar MarioKart till Wii, jag vill ha - det är jättekul !

jadu, det har inte hänt mycket mer, eller jo : jag såg TopModel, någon mer som ser ?
jag tycker det är bra.......
&det var bra att Ambreal åkte ut igår, någon som håller med ?

xoxo, M

gillar han mej, ?


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0