onsdag

hej världen!
idag hade jag prao med F-2 orna, från klockan 8.15 till 10 så
jag hann bara med gympa med F&1 orna, där lillasyster går - jippie ?
aja, det var roligt,, utom att ALLA sis kompisar förföljde mej&pussade min hand ?
okej, igår vare ju städning, småroligt - gick mest omkring&sopade sand...
+ städade toalett, faktist inte superäckligt = man hade diskhandskar till axlarna
&man gick mest omkring&sopade&tvättade handfatet, inte själva toan

vad har hänt mer ? utom att jag dampade på en kompis ?
jag överanvände nymobilen, jag älskar den !
w660i, bästa mobilen NÅGONSIN, iaf som har legat i min ficka

xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0