övernattning med dansen

hej världen!
tack danstjejer för kvällen/natten/morgonen !
jag hade jätte roligt!
men lite jag stressade för att komma dit i rätt tid, !
fotboll till 17, + att vi spelade längre,
sen hem&duscha sen till mormor&äta mumsivåfflor
jag hade typ träningsvärk för jag gick typ fort, =]
när vi kom dit bort vare redan människor där, så jag&lillasyter
gick på Alba&köpte godis, för alla pengar, inte smarta barn vi är !
så det blev ingen mumsi Godtemplar dricka för oss, =S
sen tittade vi på kortfilmer&bildspel från andra fattigländer där Junis fanns, det var typ barnens hela liv !
jag tycker synd om dom, så jag vill samla pengar&skicka iväg till dom !
sen såg vi Talang, eller det var det som var meningen men alla
gick typ omkring&pratade&sminkade varandra,
&kommenterade snygga killar.

sen såg vi "Säg att du älskar mej", eller första halvtimmen iaf.
usch, jag tycker så synd om flickan i filmen är hon blir våldtagen !

efter det skulle vi prata om det som hände&så , men istället
snackade vi om typ läskiga saker&roliga historier,,,,
&typ just när vi pratade så tändes lampan i taket, det var
jättehemskt eftersom alla satt i mitten av rummet.
&så satt vi där&var rädda när sofie kom på:
- men såklart, lampan är superseg, när vi kom så tändes den aldrig
så istället tänds den nu !

haha, smart !
vi pratade typ halva natten, eller till kanske tre när nästan alla ville sova...
utom jag&marika, så vi la oss&pratade på hennes trasiga luftmadrass.
om Mr.P, förvånande ? nej.
men luften försvann jättefort så vi var tvungna att kliva upp&pumpa den,
det var kul - för jag ville inte att nån skulle vakna, så det tog jätte lång tid !
eller mathilda var uppe&gick, supergullig !
det hände två ggr till oxå, &dom flesta hann vakna minst en gång av oss, vi var inte tysta.
aja, klockan fem bestämde vi oss för att sova, &klockan 8 var jag vaken,
bara för att all luft var borta, det var som att sova på ett stengolv !
så vi fick sitta&vänta tills alla hade vaknat,
S.L ville se en film, så vi satt igång "Heartbreakers", men mitt
i filmen började allt folk ta frukost, så mitten missade man, nog för att jag
har sett filmen 10ggr förut men endå.
sen spelade vi "Upp till bevis", kul spel, ni borde testa !
haha, sen fick jag diska för att jag
"hade bara lust med det"

vad har ni gjort i helgen ?

xoxo,
M   
image24
                                spela Upp till bevis.                            
image25
pussgurkor, jag älskar er.

image23
ny sminkad.

image22
gullungar.

image21
mums, morötter, gurka, paprika&dip !

image17
jag&marika, pringles&paprika


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0