tisdag, onsdag&torsdag

hej världen!
jag vet att jag inte har skrivit, har inte suttit vi datorn något,
tis: var hos mathilda efter skolan&spelade Guitar Hero, sen blev det fotbollsträning&typ nått möte...
lyssnade typ inget, + att jag&elina satt&skrattade hela tiden.
sen blev det O.C, världens bästa serie !
ons: typ supertråkigt på skolan, alla hade ont i huve på SO:n , men det var roande att visa
vart vi skulle när vi blev lädre&vars vi hade varit...
sen blev det hem&baka pizza, kul !
&efter middan vara med marika&mathilda & se O.C, tredje säsongen.
tors: det hände inte mycket, utom på morgonen då jag, marika, mathilda&Jenny gick till skolan.
mathilda halkade en miljard gånger, utan att överdriva !
gympan var KUL, ! det var bara tjejer&vi spelade flaggan&plint handboll.
på SO:n gör vi "en resa genom Norden" jag åker till Norge&Reykjavik,
det är verkligen tråkigt !
&på engelskan skriver jag om Streetdance, någon som vet något roligt
om det&vill översätta till engelska ?
sen for jag, elin, marika&mathilda till jenny, vi hade kul !
sen tittade jag på lillsaysters utställnig på fritids, supergulligt !
vad har du gjort idag ?

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0