första skoldan,

hej världen!
jahapp, nu är verkligheten igång igen...
det känns väl okej, kul att träffa alla osv.
bara en liten detalj, i åttan äre ju värst med läxor&prov, vi fick veta idag 3prov!
nog för att det första inte var förrän i september men endå!
jaja, vi fick en superbra kalender att fylla i prov, läxor, gympa, föräldramöten osv.
inte världens snyggaste, men den funkar.
haha, det enda vi gjorde, utom en massa info osv var att leka,
typ soffan &så=)
efter skolan följde jag med marika hem, vi såg lite tv&så=)
sen titta vi på lite kläder&jag tog en tröja av henne, haha=)
nu ska jag gå&ringa henne&thilda, vi ska nog till mathilda eller nått, =)
skriver mer ikväll,
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

Tack =) (L)

2008-08-19 @ 21:51:36
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0