in till stan.

hej världen!
jag var som sagt in till stan idag, med marika&katta.
det blev en kortis, hemma redan vid två tiden, eftersom vi for tidigt, 5över10 gick bussen.
jag hittade det jag ville ha endå, eller nästan.
en svart kofta med knappar från H&M, 149, 50;-
vita pärlörhängen från Cubus, 49;-
skinpåse typ från H&M, 149, 50;-
mascara från Maxfactor, xx, xx;-
visar bilder senare ikväll, orkar inte fota nu.
för nu ska jag ut&njuta av solen, det har varit varmt idag.
typ 20grader för en timme sen!
sen blire att titta på träningen, (eftersom jag inte får träna=/ )
skriver ikväll, =)
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0