onsdag.

hej världen!
hihi, jag älskar sånna här morronar,
man får sova hur länge man vill.
när man vaknar får man våffelfrukost/lunch.
jag har kläder som jag faktist vill ha på mej.
sara, fanny&jenny är inne på msn så att man kan prata.
jag&fanny ska kanske fara till sara&lina i helgen/nästa helg.

jag älskar det!
&mormor&morfar, dom är supersnälla!
bara det att jag får sova här nu, jag får dessutom massa god mat,
jag får sova hur länge jag vill, osv osv.
min mormor&morfar är bäst!
nu ska jag strax fara in till stan&sen fara&fika med mormor=)
&ikväll blire säkert kompisar, men jag skriver innan dess.
vad ska du göra idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0