bajsabajsabajsa

hej världen!
nejhepp, det blir ingen sammanfattning, bilderna kommer inte fram! =O
&jag orkar inte skriva, ingen vill läsa det heller.
ska försöka fixa bilderna till senare idag eller imorgon. (jag får sova till lunch imorrn =D)
buhu. nu har jag inget att göra fram till klockan typ halv 4...
haha, jag ska börja klä mej då (A)
det blir nog the sims, min honey!

till lunch idag fick jag 8 köttbullar, ni måste hålla med om
att det är rätt så mke? förr åt jag 5. innan anorexin.
så det är lite jobbigt att äta så mke, men det går.
ikväll ska jag ju äta efterrätt. är lite rädd.
det är ju så att det man gör på nyårs, ungefär så kommer
resten av året se ut. alltså kommer jag äta normala portioner (det är ju bra! =D)
&vara med emmy mycket. &så kanske jag, hm, skrattar mycket?
nu ska jag starta sims, kommer nog med en outfit senare idag.
ha det bra frams till dess!
xoxo, M


Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0