bara kortis

hej världen!
kom på en lite läskig sak, jag ska på stan snart.
&vad gör man på stan?
jo, man kollar på¨kläder. &vad gör man med kläderna?
jo, man provar dom. i ett omklädningsrum. fyllt med speglar.
&eftersom vi ska ha typ lika kläder på nyårs ska vi säkert
prova tillsammans, i samma provrum.
jag gillar inte riktigt att visa mej inför andra, även fast det är
min lillasyster&min äldsta kompis.
förra nyårs så badade jag&fanny i badkaret samma dag, då vare
helt lugnt. tänkte inte på det alls då, tänk så mke som
har hänt på ett år! jag hade inte ens börjat tänka på vikt&så då...
(btw, tänkte göra som alla "stora bloggare" &sätta in bilder från 2008 senare idag)
fast vad har jag att vara orolig för? jag ska ju vinna över
anorexin&ångesten&allt sånt, då måste jag ju klarar det här!
att vinna över anorexin är ju inte bara att äta utan ångest, långt ifrån!
heja på mej!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

De va mega tur att hon sa at vi skulle vara med varandra på engelskan=)

Vet du hur blyg jag ver :P ?

2008-12-30 @ 14:33:27
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: sara

mm, eller. jag vet inte. jag vill hellre träffa dej, men det kanske inte passar? hur länge har du jullov? och vi ska ändå till skelefte den helgen och träffa mormor och morfar, så då kan du inte komma. :P

sorry att jag inte svarat på mejlen på länge, men vårt papper med lösenord är borta och ingen tycks veta vars det är... :S

2008-12-30 @ 15:54:05
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: morgondis

Jag hejar på dig!

Och förresten, kolen var supercool!

Ha en bra kväll!

2008-12-30 @ 16:22:43
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0