Bolt

hej världen!
jag har varit på smygpremiär&sett Bolt med emmy&fanny,
därför den dåliga uppdateringen.
den var jätterolig!
ska inte berätta vad den handlade om, det får ni ta reda
på själva!
haha, då kan man ju inte skriva ett inlägg om det? =p


tänkte pröva att äta lite popcorn, men jag hade så ont i magen efter
luchen&det kändes som om jag skulle spy.
så det blev inget. &så var det svårt att bestämma sej, ett gott smördränkt popcorn
eller ett torrt men "nyttigare" popcorn. svårt val. för en anoretiker.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

hehe, jag vill ha klänningen & strumpisarna! :D

2008-12-20 @ 17:06:43
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0