dampo

hej världen!
imorse blev det fel. helt fel.
jag hade köpt Björn Gustafsson - ett livsverk till syskonen,
min mest genomtänka julklapp. &bästa.
när jag slog in den sa pappa att jag skulle spara kvittot för dom
tänkte oxå köpa en sån, men sa inte att jag skule lämna tillbaka den.
imorse fick dom den, filmen. jag blev svinsur, det var ju lite sent
att säga det, nu hinner jag ju inte fixa någon present till syskonen.
blev arg&sur &ville inte fara, låste in mej på toan,
sprang iväg från bilen osv.
men vi for, endå. &jag skrek, grät&var ledsen längelänge.
när det gick över ville dom se filmen. jag slängde både
filmen&dvdn. tydligen gick dvdn sönder.
fast jag från början ville att den skulle g¨å sönder blev jag ledsen,
allt blir fel, hela tiden. åt inte förmiddagsfikat heller,
jag var för ledsen... &det var inte bra, tog ett steg tillbaka
i kampen mot anorexin. eller nej, flera flera steg.
ska kämpa mej framåt imorgon. &på julafton.
annars har det gått bra med maten, fast jobbigt att bara sitta still en hel dag.

vi är iaf framme nu, det är bra.
ni får gärna smsa!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: morgondis

Det är ok med bakslag bara man inte fastnar i dem. Fortsätt kämpa och GOD JUL!

2008-12-23 @ 13:06:19
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0