det känns skönt!

hej världen!
har precis fikat&sett lite mer Kaspar i Nudådalen
med lillebror. &det känns skönt
att inte bara sitta&plugga hela dagarna!
vi satt nästan 2timmar, &jag känner mej varken lat eller tjock som en gris.
jag känner mej glad&utvilad!
men nu blire att plugga sjukdomar, sen ikväll
plugg med marika, imorrn äre ju provet!
blir säkert lite engelska oxå, har typ 50 glosor kvar.
men det är lugnt, jag fixar det!

det blev inget bup idag, yes!
men nästa vecka blire sjukgymnasten oxå.
hoppas att det går ångest&gråt fritt.
(jag låter som en bebis när jag skiver att jag gråter? för det
gör jag, alltså gråter. men inte lika ofta nu)
btw, jag skrev väl aldrig att jag kommer få G
i gympa? det kommer jag iaf!
även fast jag har varit med typ 2veckor i hela åttan!
(hade träningsförbud i början av åttan, dom två dagarna)
rätt så stolt, eftersom han sa:
- du kommer få G eftersom du har visat sån bra kapacitet!

&det nya killen kom idag, hann bara se han snabbt.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har typ G Eller VG på idrotten :P

2008-12-09 @ 16:50:11
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0