första promenaden

hej världen!
jag har ju glömt att berätta om min
första egna promenad, helt själv.
utan någon. med spark.
till marika. i ett lagom tempo.
moa är riktigt stolt!

eftermiddagsdrycken gick riktigt bra,
jag hatar inte längre att dricka. nog för att jag hellre
skulle välja lite torkad frukt eller en banan som jag ska
fråga om jag får ta istället nästa gång jag ska på BUP.
hoppas! jag gillar ju torkad frukt.
eller kanske att jag får baka lite Girl Power Bars.
fast frågan är ju om jag inte skulle få lust att leva på dom istället
då, eftersom det var det jag åt till frukost i våras.
en bar, ingen dricka, ingen lunch, inget mellis, lite middag, inget kvällsfika.
men så ska det aldrig bli igen! för nu
är jag helt helt säker på att jag ska bli frisk!
fråga mej inte varför, jag bara fick den känslan typ
aldrig mer
en konstig känsla att förklara men.

efter gympan gick det oxå riktigt bra, ingen ångest. bara pyttepytte
lite, men den var lätt att inte låtsas om.
gympan var oxå rolig, jag vet inte varför,
men jag skrattar alltid extra mycket då. bara för att det är så roligt
att få röra på sej. utan att någon frågar om man har
ätit tillräckligt eller så.

nu peppar jag inför julen.
hihi, fanny sa:
till nyårs kanske du är av med matprogrammet?
jag peppar!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0