gråta eller skratta?

hej världen!
jag lyssnar på Bella's lullaby. igen. eller fortfarande.
vet inte riktigt=)
jag blir ledsen av att höra den, men samtidigt
jätteglad för att det är en så bra film!
haha, fast vet ni? jag&oscar ska fara&se den när
den kommer till ske-hamn! haha, för vi var ju&såg sista
"visningen" i stan, så då borde den komma hit om typ 2veckor.
så efterblivet som skelleftehamn är så!

lovely, lovely ticket! asså
 jag skojar absoult inte när jag säger att det här är den bästa
filmen jag någonsin sett! för det äre verkligen! jag blire bara
säkrare&säkrare hela tiden!


ni ser hetingen på bilden? edward. robert pattison.
råsnygg!
fast från början av filmen var han inte speciellt
het, han såg bara läskig ut med sin vita hy
&röda läppar.
men han blev snyggare&snyggare varje gång man
såg han, &sista halvtimme vare så att man var tvungen att
anstränga sej för att inte dreglet skulle droppa ner på golvet.
okej, jag ska skriva om någonting annat än twilight strax,
men jag är seriöst helt såld på filmen!
men före det ska ni få Bella's lullaby (igen) för att den är så bra!

okej, nu ska jag&se josefs luciatåg
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

den filmen äger! och soundtracket med, jag lyssnar på det hela tiden, hemma på skivan, inte hemma på mobilen,

jag ska spela bellas lullaby på piano, och håller på med river flows in you nu, och jag är helt galen i filmen! jag ska och se den fler gånger!

2008-12-12 @ 11:03:33
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0