grillby

hej världen!

julaftonsoutfit.
klänning från H&M
armband från Glitter
strumpbyxor från H&M
halsband av klassen

skööön morgonrock
hello kitty pyjamas
om jag kunde drömma
ett fint pussel som jag har lagt två gånger, tillsammans med syskonen
ett par lila knästrumpor
mysiga korta sockas
Cathys nyckel
Abba singstar, tillsammans med fanny

geishate, som JAG slog in
hudsalva som jag&lovisa gjorde själva
runda örhängen med nitar (av min coola lillasyster filippa=P)
2 par nagellack
typ julbolls ljus
svart mössa med rosett & matchande vantar

tre tröjor köpte jag:
vit t-shirt från Lindex, Pink Collection (20% av pengarna till typ cancerfonden) 79,50;-
lila typ volang t-shirt från H&M, 49, 50;-
grå långärmad tröja från NewYorker, 29, 50;-
tänk så snygg den lila t-shirten kan bli tillsammans med ett par stuprör, helst
snyggt slitna & ett par söta ballerinas. mumma!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

New Yorker (L)

2008-12-28 @ 21:47:56

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0