"jag är lite kär i dig"

hej världen!
ikväll har jag varit med marika. vi skulle plugga engelska,
men först spelade vi lite Kaspar i Nudådalen (hallå, det är kul?)
&sen medans jag fikade mina mackor så pluggade vi.
gjorde fonetikprov till varandra. jag fick VG=) haha.

hihi, &ni vet, dom dära fula klistermärkena man fick med
från nya FRIDAtidningen?
(skulle väldigt gärna vilja visa, men min kamera är spårlöst
försvunnen!)
iaf, på ett klistermärke stod det "jag är lite kär i dig"
så det fick marika i pannan=)
&så "jag hatar krig"
jag fick "MVGbarn" & "Du är musiken i mig"
haha, erkänn att vi är såååååå mogna?
fast med sin allra bästa vän, ska man väl vara omogen?

idag är en riktigt bra dag!
maten har funkar svinbra, &jag är bara allmänt glad.
det enda dåliga var väl att jag blev lite orolig att lisa skulle läggas in.
&imorrn blire Twilight med bästa vännerna minus jenny
xoxo, M



Kommentarer
Postat av: sara

dream om hun! ur the best! <3

haha :P vetduvad? jag är säker på att du kommer börja gilla mat igen! kanske inte älska, eller godis och sånt. men vanlig mat. för om man är med någon/något tillräckligt länge och tillräckligt ofta vänjer man sig. och när man vänjer sig med något börjar man gilla det, även om man kanske inte förstår det först. och om den/det sen försvinner, ja, då märker man det, eftersom det blir ett stort hål där det varit. även om man trodde att man inte gillade det! <3



Du är bäst!

2008-12-10 @ 23:28:11
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: moa

twilight är råbra, du kommer då inte att ångra dig =)=)

2008-12-11 @ 08:17:28
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0