jag kan sticka tjocksockar

hej världen!
mormor har lärt mej sticka tjocksockar! haha, jag är typ
svinglad, det är värsta coolt att kunna sticka "socksockar" som jag
sa när jag var liten.=)

kvällsfikat gick bra, satt&pratade med mormor=)
igentligen, det är ganska knäppt, jag skriver typ i varje inlägg
ba:
- lunchen gick bra.
hur kul äre att läsa? ska försöka sluta med det (A)
vet ni vad jag mer ska sluta med? eller kanske börja?
sova bra! jag pratade om det hos skolkuratorn idag, att jag inte sover
så bra alla nätter. vaknar ofta&vrider&vänder för
att få bort mardrömmarna. nu handlar dom inte om mat längre, eller att
jag ska bli stor som ett berg. nu handlar det mer om, jag vet inte.
vanliga mardrömmar. jag borde ha önskat mej en drömfångare i julklapp.
det hade varit bra=)
vet ni vad jag mer borde han önskat mej?
- presentkort på Game så jag kan köpa The Sims 3
- haha, jag kom på typ minst 4 saker nyss, men jag glömde dom (A)

vad har du gjort idag?
&jag är nyfiken, på riktigt.
jag ville veta vad man gör, när man är frisk. &inte behöver äta hela tiden.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

friska människor äter hela tiden, =P

2008-12-18 @ 21:00:19
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Mette

Jag äter kosnstant :D



2008-12-20 @ 10:33:16
URL: http://sofiaochmette.blogg.se/
Postat av: moa

sv: yes väldigt otur, men he får bli en annan gång :)?

2008-12-20 @ 12:14:31
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0