jag måste rädda världen!

hej världen!
innan lunch träffades vi alla 6 hos monica, skolkuratorn.
jag ska inte berätta vad vi sa, bara en tanke som
hoppade upp i min dumma anorexiahjärna.
det känns som om jag måste rädda
världen från anorexi. jag är den sista som ska ha det,
ungefär så. fast jag vet att det absolut inte går!
men det är ju så att typ alla tjejer i åttan, har slutat äta.
&vad ska jag göra? vill dom ha samma helvete som jag?
jag fattar inte? dom läser knappast min blogg (så många läsare har jag inte)
&dom flesta pratar jag inte med om sånna saker,
&jag menar, hur ska dom förstå?
aldrig i livet att någon mer ska bli inlagd, okej om dom vill vara revbenssmala,
men dom måste ju äta! (okej, jag låter som en mamma,men jag känner mej
så oxå!) herregud, en av mina så smarta idéer var att
prata med alla tjejer från C när dom har sin måbra grej.
men hur många lyssnar? &då hör ju inte dom andra två klasserna.
fast det är fortfarande min bästa idé &jag tror jag ska fråga
kuratorn när jag ska dit, hur jag ska hjälpa dom.
även om jag vet att det inte är mitt ansvar.

&vet ni? jag ska få spela innebandy!
på luciavakan! =D
en eller två matcher, fast dom är inte långa, 2x5 minuter.
men endå! det är svinkul! förra året vare super, jag&katta
var enda tjejerna, &fick spela hela tiden!

100 år sen. då vi bråkade varje dag.
men endå, så är hon bäst! (även om hon överdriver, har fördomar,
osv)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH MY GOD VAD UGLY BILD !!!!! TA BORT DEN JAG SER UT SOM CP!! :P

2008-12-10 @ 20:41:25
URL: http://zorrosdream.bogg.se

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0