jag vet inte,,,,

hej världen!
okej, jag skrev inte igårkväll. vet ni varför?
jag vart less
va, jag var less, på min blogg =o
vet ni varför? för att jag vill ha mer kommentarer,
mer läsare. &jag vill hamna på mest aktiva listan.
&det ska jag oxå! men då måste jag ha kommentarer?
(moa goes storhetsvansinne)

frukosten gick bra, fast det känns som om jag snart inte klarar mer.
vet inte varför, jag är bara trött på att bli serverad mat,
jag vill göra den själv! &mina tänder känns helt bortdomnade.
hade sovmorgon till nio idag. skönt!
känner mej utvilad (men stressad)&så.
fast jag vaknade minst 10ggr i natt! &jag hade värsta läskiga drömmarna.
en var att fannys kompis blev inlagd på lassa?
hon har (i drömmen) gått ner 20kg&inte ätit på några veckor.
i verkligheten är tränar hon lagom&äter bra (vad jag vet)
&i drömmen bara grät, &grät, &grät&grät jag!
hur mycket som helst! läskigt.

idag blire PLUGGAAAAA innan lunch, massor!
gjorde ingenting igår =s
&jag behöver hjälp! nån som kan hjälpa mej med fonetik?
fattar ingenting! herregud, jag kommer aldrig klara det...



efter lunch hoppas jag på marika, kanske katta&förhäxad?
vad ska du göra idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: bellanh:)

spanska suger !

jag tycker det är jättesvårt att få in i huvet !

2008-12-07 @ 10:15:48
URL: http://bellanh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, Är de jag som är knäpp, vad är fonetik ?

Vilket ämne till hör de till :) ?

2008-12-07 @ 11:10:15
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: Fanny

vem var det du drömmde om?:O

2008-12-07 @ 11:34:52
URL: http://fanis.blogg.se/
Postat av: annika

Hej Moa!

ville bara sända en tanke till dig. Precis som du kämpar jag mot anorexin sedan ca 7 år tillbaka, jag vet hur du känner det. Jag fick också sondmatas, det var för två år sedan, ett tag efter blev jag också serverad all mat, men nu sedan ca ett år tillbaka bestämmer jag själv och det går bra. Äter mina 6 mål om dagen, visst tar det emot ibland, men vi måste tänka framåt.

På kliniken där jag går är det kvinnor som är en bra bit över 50 år som fortfarande är sjuka, där vill inte jag hamna.



Kämpa på Moa! Du är jättestark som har tagit dig såhär långt!

Kram

2008-12-07 @ 11:37:36

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0