julkalendern=)

hej världen!
hihi, idag vaknade jag lite tidigare för att hinna
sen julkalenderna. hihi, den var ju lite speciell,
men ganska rolig oxå=)

fast jag tror inte jag ska se den på morgonen, det är
faktist svinjobbigt att aldrig ha sovmorgon.
alltid frukost klockan 8.
oherre, jag har inte haft sovmorgon sen 19 augusti,
när vi började skolan. nog för att jag sov typ hela dagarna
första tiden, men endå. typ läskigt.
eller ibland har jag ju sovmorgon, i 20min=)
&tänk när jag får gå heldagar i skolan, jag tror att jag kommer vara
ännu tröttare då, då måste man ju upp tidigare&så ska man ju
tänka så mke=p

btw, jag kom på en sak. igårkväll frågade mamma om jag ville följa
&träna, det ville jag inte, jag ville hellre vara med moa&marika.
&det är jag ganska glad för. jag kan skippa att träna utan
att få världens ångest!
nog för att min tanke var att fara&träna idag eller imorrn
istället men=)

nu ska jag strax på skolan, lite spanska, sen dryck, sen
sjukgymnast&vägning. önska mej lycka till=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0