julklappar =D

hej världen!
märkte att jag glömde bort ett inlägg jag påbörjade
innan vi for. inte bra moa, inte bra!
småkusiner kom precis, &dom är hur söta som helst!
2&4 år. haha, jag lekte med dom hela kvällen (a)
&vet ni vad jag gjorde?
åt glass. sorbet. kaktus&citron. världens bästa mormor
hade läst min blogg&köpt det!! tack mormor! (L)
fast jag åt bara en halv portion&en macka. det kändes för
jobbigt att äta onyttigt två dagar i rad. men på julafton blire
mina nyttiga lussebullar. det blir bra=)
fast glassen gick bra, ångrade det lite efteråt. inte ångest, ut ånger.
fast det försvannn fort, väldigt fort.
känner mej duktig, konstigt? man brukar ju inte vara på topp efter att
man har ätit, &speciellt inte efter något onyttigt, då borde man ju sitta&tänka.
&ångra. jag tror faktist, på riktigt, att anorexin börjar försvinna.
långsamt, långsamt, men den tar mkemkemke mindre plats
i min hjärna nu än för en månad sen.
fast jag tror inte den kan försvinna helt, det går inte. har ana en gång kommit,
är hon där för att stanna.

&vet ni vad jag fick i julklapp?

jo, Livet i Lägenhet!

&min favvo foundation. som jag inte har prövat, men jag
älskar den redan!

&en stor fet sminklåda, fylld med massa härligt smink!
&en bäddmadrass. tack mormor&morfar, jätte bra julklappar!
&ett armband från thailand av linus, elvis, markus&karin. tack!

nu ska jag spela lite sims, sen packa lite till. sen sova.
&imorrn bär det av! önska mej massa massa lycka tilll med maten!
&så kan ni ju smsa, har gratis nu=)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så härligt att du inte hade någon ångest ! :D

Jag är glad för din skull Moiis <3



Lycka till med maten nere i stockholm. Men jag tror de kommer gå bra ! <3

Jag kommer smsa med dej hela tiden (L) <3 !

2008-12-21 @ 21:47:58
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: marika

joh, det kunde du =)

hmm.. vad ska jag skriva..

joo, grattis till julklapparna;)

2008-12-22 @ 01:37:59
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0