knäppoooooo

hej världen!
hemma nu. det var ganska kul.
sista timmen. jag kände mej helt fel&borta.
dom flesta kände ju redan varandra osv, hade träffats
flera gånger. &jag ba, yes, här sitter jag.
elina var inte där, men jag förstår henne, hon hade
varit i skellefteå massa helger i rad, &det är ju en bit
att åka,.

fast lunchen&eftermiddagsfikat gick svinbra!
tänkte inte alls på att jag åt köttbullar,
eller att folk tittade på mej när jag åt.
vilket dom knappast gjorde.
men jag tror jag är redo för skolmatsalen!=)

en miljon biljon år sen!
men jag saknar att få sitta efter maten&prata i korridoren/
cafeterian osv.
+ marika&katta
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

tack, extremt fin bild :)(L)

2008-12-06 @ 17:58:59
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: elina!

gullunge!

kul att du nämnde mej.

vad gjorde ni där idag? :)

pussåkjam

2008-12-06 @ 20:35:29
Postat av: Jenny

Haha, extrema fina bilder,!

Hittade du inga äldre :P

2008-12-07 @ 11:08:03
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0