kom på en helt sjuk grej

hej världen!
jag menar inte sådär sjukt konstig utan anorexiasjukt.
oscar frågade vad min favvorätt är.
satt&tänkte en stund, tills jag skrev
- jag har ingen favvorätt, jag gillar inte mat.
det är riktigt anorektiskt.
fast om jag skulle välja?
kanske, vatten? eller kanske lisas mackor.
som jag inte har smakat (A)
eller hennes jucie. fast det är ju inte mat...

vet ni vad jag kanske ska göra?
baka mina nyttiga pepparkakor, fast inte idag.
innan jul iaf. så jag kan ta med dom till lovisa&johannes.
&så kanske jag ska ta med mina lussebullar imorrn till
våran lilla julafton. när dom andra äter efterrätt. smart va?
även om jag får äta tidigare, jag bryr mej inte?
det viktiga är att äta, &med folk.
vet ni en knäpp sak?
typ på min första permis, om vi åt 10 minuter senare
än vanligt, så blev det svinsvårt att äta. &när mamma inte
skjutsade mej direkt till akuten för att sätta sond kunde jag inte
gå med på att sätta sond. det är mke bättre nu! mkemkemke!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag har inte häller nån favoriträtt ;O



- men jag har inte samma bröd längre.. =(

- fast samma juice ;D

2008-12-18 @ 20:37:13

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0