lilla julafton

hej världen!
ska bara först skriva att jag glömde kameran hos elin
det blir inga bilder... inte smart moa.
okej, ni kanske förstod att vi var hos elin. till middag åt
vi tacos, jag fick två små bröd. ganska okej.
det var gott! fast köttfärsen var superrinnig, det var jag som hade hällt i vatten(A)
vi öppnade julklappar efteråt, det tog typ nästan 2 timmar. jag fick
sockar&ett halsband med en hund på av katta. &en T-shirt fån Gina Tricot
av jenny. &så fick alla en extra julklapp av jenny. ett par jättesöta typ håriga vantar
som henne mamma har gjort. &vi har tjatat allihopa på jenny att vi vill ha sånna vantar!
dom andra åt fruktcoctail, glass&grädde medans jag åt mina mackor.
det blev ingen glass, kändes lite för svårt. en annan gång.
sen satt vi&pratade typ svinlänge. inte om nånting speciellt, bara prat.

haha, om jag hade skrivit det här inlägget igårkväll hade det sett helt annorlunda ut!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

fin blogg ;)

2008-12-20 @ 12:57:04
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: moa den hemliga beundraren

fin blogg heheh

hejdå :)

2008-12-20 @ 20:11:05
URL: http://moaviklundd.blogg.se/
Postat av: KuroiKarasu

Vadå vI ? jaghar inte bett om att få vantar!! BTW det är FRÄCKT

2008-12-20 @ 21:39:53
URL: http://zorrosdream.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0