listen people!

hej världen!
OKEJ, VIKTIGT MEDDELANDE!
SE TWILIGHT!
vi var&såg den, jag, marika, thilda, katta&elin.
&ni kan ju tänka er, 5 galna tjejer, efter att ha sett
den bästa filmen ever, stå på gatan, skriker åt varandra,
- twilight är bäst!!!
- edward är sååå snygg!
herregud vilket intryck den gav!
seriöst, det kanske låter knäppt, men det här är första gången
någonsin sen jag fick anorexi som jag verkligen inte har
tänkt på maten jag ätit. jag åt av rutin. av vana. &jag kommer knappast
ligga vaken i natt&ångra mej! verkligen inte!
jag hade inte en tanke på maten, jag tänkte bara på twilight!
&ni kan ju tänka er, en tjej med anorexi (som iförsej är av med ångesten)
äter 2 mackor, fulla med smör, en med ost. dricker jucie, fullt med kalorier,
utan att tänka en tanke på det. &ni förstår inte vilken stor grej det är
för mej! jag känner mej helt frisk! &helt galen i filmen, seriöst!
okej, det här är helt osammanhängande,
men jag tänker inte klart, mina tankar är fortfarande i filmen.
jag har inte glömt en enda detalj!
okej, det är inte som att få ångest. jag menar typ, dödsångest.
det känns som man ska dö. för det är den starkaste känslan
jag någonsin upplevt. men just nu, jag är helt chockad!
okej, jag tror jag ska sluta nu. är seriöst tårögd.
lyssnar på min nya favvolåt, känns som om jag snart är frisk,
pratar med världens bästa vänner på msn, ha just sett
världens bästa film, ingenting kan bli bättre än nu!
                                    
hur bra som helst! (L)(L)(L)

så cuuuute tsm! herregud, jag är galen!
okej, jag kommer aldrig kunna sova.
ska försöka lugna ner mej. NU!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

ja det är världensbästa!

& det är ju tur att filmen hjälpde dig att slippa tänka:)<3

2008-12-11 @ 23:11:21
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0