lunchi

hej världen!
moa är svinglad!
pappa sa att det var ett friskhetstecken att jag plockade
upp lite makaroner från stolen & åt dom.
jippie! =)
kanske att jag nästa vecka, efter mötet om skolan får
jag äta på skolan? med kompisarna & stöd
av skolsköterskan eller kuratorn?
gah, jag längtar!
jag åt köttbullar & makaroner igen. idag gick det ännu bättre,
tror jag. jag tror att jag är lite för glad för att minnas något dåligt.
som när man är ledsen & det finns inget bra i ens liv? fast tvärtom=)
det skulle isf vara smsen jag får av en tjej som ligger precis på gränsen
till inläggning, varje sms jag får är jag så orolig att det ska stå:
- jag har precis kommit till avdelningen, jag ska strax sätta sond.
men jag skriver mer senare, nu ska jag fara till skolan&ha gympa.
inte ens tanken på hur det ska gå efteråt kan förstöra mitt bra humör!=)

moa är svinglad!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är Också glad, För du är de :)

Din gladhet smittar av sej Moa ;D <3

2008-12-01 @ 15:35:53
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0