min kväll

hej världen!
jag är helt slut. ska nog bara plugga pyttelite
på engelskan&sen se lite desperate housewives.
usch, jag är verkligen trött.
&jag känner mej lat. hur mycket tid sitter jag inte framför
datorn? miljoner år!
men okej, när man sitter hemma mest hela dagarna,
vad kan man göra? &tänk när jag får träna. jag vet
inte ens om jag ska fortsätta innebandyn, känns så
knäppt eftersom jag missade förra året typ halva.
&nya tränare. &dom flesta vet vad som har hänt.
känner mej knäpp. men fotbollen, den ska jag nog fortsätta.
vill fara&träna. just ja, jag&marika ska&bada snart.
när marika?

ikväll har jag varit hos marika med henne&moa, kul!
marika dansar fult. ni skulle bara se! &hon har
världens självförtroende! jag satt i typ en kvart&ba
- marika du är den fulaste som finns!
hon ba, nej jag är snygg.
jag vill oxå ha sånt självförtroende =p
anorexin har förstört det, ner till botten. men jag är påväg
uppåt! heja moa!

kvällsfikat gick riktigt bra. åt faktist en av mackorna utan
att dela den i mitten som jag alltid gör.
det kallas knäppt matbeetende, tex som att jag alltid
skärde i mitten av hamburgaren för att man inte
skulle se hur mke som var kvar efter att jag hade "ätit".
eller att köttbullarna alltid skulle vara i mini delar.
fast det är slut nu. helt slut.

&föresten, jag känner mej yr. nej, jag får inte bli sjuk!
&knappast lågt blodtryck som alla helt plötsligt
verkar ha fått. &jag ställer mej upp som vanligt
hela tiden. tänker inte ens på det. är glad för det,
kändes som jag skulle svimma flera gånger i somras...

och snälla, jag måste få tycka synd om en tjej jag "känner".
det verkar som hon vill ha anorexi?
knäppt, oja!

kanske, kanske, att ljuset växer sej större.
tar platsen där anorexin var. så jag slipper den.

för idag hade jag en så knäpp tanke, helt klart anorexitanke.
btw, 2 tankar. skrattar åt mej själv, hur kunde jag ens
tänka det? säger det inte, för knäppt.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0