moa som bara har liiiiiiite damp

hej världen!
håller på att sy en kjol. den kommer bli riktigt fin hoppas jag!
den kommer bli lila med svart genomskinligt tyg över&massa
svart tyll under. ska nog fortsätta senare, men jag dampade
ner mej ordentligt på den när gummibandet inte
for dit jag ville. samtidigt var jag lite orolig för kvällsfikat
&lisa. &så låter det väldigt mke, småsyskonen nördar guitar hero world tour.
men det är ganska okej, jag lämnade tyllen, lisa fixade det, &jag med.
&så ville kameran lägga över bilderna oxå som hamnar
i ett nytt inlägg, haha, bara för att det blir så svårt
att välja kategori (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sigrid

aha, du har börjat med kjolen, lycka till! Lovisaas blev inte riktigt så kort o vid som hon hade tönkt, det kan vara svårt att beskriva hur man tänker sig. PÅ den här adressen finns massor av bilder från vår nyårsfest, som ju inte är så roliga för dig att titta på, men där finns skert ockås någon bild med lovisas kjol på.

http://picasaweb.google.se/lars.renklint/NyR0809#slideshow

2009-01-04 @ 15:18:27

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0