moas odjupa tanke

hej världen!
jag hade en odjup tanke nyss. jag vet varför jag inte har
så många läsare! jag läser själv inte så många bloggar,
&kommenterar inte så ofta.
jag läser väl mest dom här bloggarna:
(varje dag, flera gånger per dag)
www.kenzas.se
www.mammabeckas.blogg.se
www.melonslush.blogg.se
www.jennyaaa.blogg.se
www.superduperbra.blogg.se
www.anorexiochjag.bloggproffs.se
www.moaornberg,blogg.se
www.juuuuul.blogg.se
(typ varannan dag)
www.fanis.blogg.se
www.oscaarp.blogg.se
www.moaviklundd.blogg.se
www.emelieeel.blogg.se
www.flyfranallt.blogg.se
www.myanalife.blogg.se
sen ibland så läser jag ju såklart fler bloggar, tex som jag hittar
på blogg.se eller typ kompisars bloggar som man råkar
se på apberget, men glömmer bort.
så jag tänkte, ni kan väl ge mej tips på några bra bloggar?

fanny var jättefin i luciakronan, fast inte nervös?
det var typ jag =p
jag hade faktist med mej min "tankebok i kyrkan"
som man ska fylla i när man konfrimerar sej.
igentligen ska man gå på 10 gudstjänster, men jag behöver bara
gå på 5. ska endå försöka gå på några fler.
iaf, jag var så smart att jag glömde pennan, så jag fyllde inte i
"saker jag inte förstod" osv. inte smart moa.

lunchen gick bra. chili con carne. äckligt när den är gamla&uppvärmd
i micro. &mackan var överfull med smör. inte så gott...

nu ska jag gå&se lite Ronny&Julia (&ja, jag gillar julkalendrar. dom är kul!)
&sen, efter drycken tror jag ska jag ringa nån. eller före.
okej, inte så kul att veta.

vad ska du göra idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Jag kollade några av dom där bloggarna, men jag gillar ändå din bäst :)

2008-12-14 @ 14:35:17
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: sara

du, vet du vad jag tänkte på idag i kyrkan. att kaspar i nudådalen, det är typ de tre vise männen ju! för visst hette dom typ Kaspar och Melker och Baltasar? fast det var inte med nån baltasar i nudådalen? eller!?

och så stavas kanske baltasar med z istället? (A)



<3

2008-12-14 @ 20:46:44
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0