mysticooooo

hej världen!
frukosten gick bra, blev inte trött på att tugga idag,
men det tog för lång tid =o
20 minuter tror jag, igår klarade jag det ju på 10 eller nått.
haha, förr ville jag vara seg, nu vill jag äta i normal takt.
vet ni varför? för det är mest normalt!

idag har jag spanska&matte. ojoj, måste prata med spanskaläraren
vars jag ska hitta svaren på sjukdomarna.
(haha, det låter som jag är en doktor =p)
ännu mera ojoj, det är prov imorrn!
&så ska jag på bup idag... tråk!
hoppas jag får pricka i vad jag kan tänka mej göra hos sjukgymnasten,
eller så behöver jag bara dit&väga mej&tillbaka.
hoppashoppashoppas!

idag ska jag följa mathilda till syslöjden, hon kan inte sy klart
sina vantar själv&jag skulle svara på några frågor för
att få G i syslöjd. ojoj, hur ska jag veta vilket
garn det är? (A)
äsch, jag hittar på något=)


ohlala, väska från nelly.com (Friis&co) 599;-
-hej snyggo!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Väskan va faktiskt snygg, :)

2008-12-09 @ 16:52:02
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0