neråt neråt, jag går uppåt uppåt

hej världen!
min bloggstatistik går neråt neråt.
det är nog för att det är julhelgen, inte så många är hemma
eller så sitter man inte vid datorn,
hoppas att den kommer tillbaka som vanligt
sen, typ efter nyår.
fast jag går uppåt, uppåt i mitt ätande.
min matstatistik ligger på topp!
äter ju allt, har ingen ångest, behöver inte tänka.
då räknas man väl som frisk?
jag tycker att jag gör det, jag räknas då inte som anorektiker.
eller kanske, när jag tänker. för jag tänker
en hel del på när jag var inlagd, &varför det hände osv.
fast när någon säger anorektiker så tänker jag typ
sjukt smal, typ revbenssmal, tränar konstant&äter bara frukt.
fast jag vet att det inte är så, man kan vara anorektiker hur smal man än är,
eller alltså, det spelar ju ingen roll hur man ser ut.
eller jo, eller nej.
kanske borde jag sluta blogga nu, blandar ihop allt!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

sv: haha, kul ;P

har dom aldrig snö där ?

2008-12-26 @ 12:23:07
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: sara

JAG VEEEEEET! NÄR KAN VI TRÄFFAS? (A)<3<3<3

fast jag vill ändå stanna. :S

men mest vill jag träffa dej<3<3<3!!

2008-12-26 @ 16:37:38
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0