okej, dax för fight

hej världen!
okej, perfekt uppladning för spanska prov.
stoooooor frukost, bra sömn, inga tankar, noll ångest.
kanske jag kan få ett G?
men jag vet inte, kanske borde jag säga imorrn när vi har
sånt här "skolmöte" att det är himla svårt att slåss både
mot tankarna&sin egen vilja, kämpa sej i maten och lära
sej glosor till två prov. det känns omöjligt att få samma
betyg som sjuan. eller att ens prestera någorlunda lika bra.
(btw, får tillbaka mattediagnosen idag, tror det gick bra, matte
har jag riktigt lätt för)

frukosten gick bra, delade ingen av mackor!
svinstolt! fast det kändes som det var fem mackor
jag åt! dom blir så mycket större när man inte delar dom!
man sitter där&tuggar men kommer ingen vart.

okej, heja på mej!
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: moa

det känns som att man äter&äter men det tar aldrig slut...

2008-12-10 @ 13:04:51

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0