om bara alla hade sond!

hej världen!
jag önskar att alla hade sond! tänk så lätt,
alla som var 14år gick på 400ml, &dom som är 20 på kanske
450 eller nått. är inte så bra på vad man behöver osv,
jag är inte dietist=p
men tänk så bra! dom flesta skulle vara lika smala, &man
behöver inte diskutera hur mke godis man äter, för man äter det inte!
&så kunde man ju uppfinna olika smaker, om man vill dricka det?
herregud, vad jag är smart! det måste ni hålla med om va?

haha, uttråkade moa?

till lunch fick jag hamburgare med typ tomat, sallad&gurka.
det gick ju bra, fick grovt bröd oxå.
men så vare dressingen! hur äcklig som helst!!!!!!!!
&den dära bananen. jag tyckte det räckte med en hamburgare&dressing.
det var nog jobbigt endå. fast inte så värst, klarade
det ju utan bråk&skrik&ångest. har nog börjat vänja mej
vid att maten måste bli uppäten.
vet ni?
jag brukar ofta tänka vad jag skulle vilja äta,
asså om jag får en hamburgare tex, så tänker
jag kanske, jag skulle äta tomaterna&gurkan om
jag fick välja. men mina "fantasiportioner" har blivit större!
sist vi åt hamburgare tänkte jag brödet, inte mer!
idag tänkte jag att om jag fick välja skulle jag äta hela hamburgaren,
minus dressingen.
bra va?
&imorse kunde jag tänka mej TVÅ mackor, första veckan vare två tuggor.
men jag tkr fortfarande att man kan dissa mjölken&flingorna!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

det är bra! kämpa på! <3

saknar dej till 10000! <3

2008-12-09 @ 14:37:17
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: marika

din lilla idé var inge bra, för då kan man ju inte äta godis :( (A)

2008-12-09 @ 15:23:27
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: magnolia

jo eller hur, det skulle ge romantiska middagar en helt ny innebörd....



nope, bättre lära sig att stänga munnen för godis och onyttigheter istället för att se ut som en sjukhuspatient med en slang i näsan. sorry för att jag är så rättfram men ärligt så ser det ofriskt ut och tar helt bort intrycket av smalhet och styrka.

2008-12-09 @ 15:51:40
URL: http://osynliga.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fast de skulle varit kul att få tugga nått nån gång också! :)

2008-12-09 @ 16:51:09
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0