pizza

hej världen!
jag&marika spelade massa sims. jag saknar det,
det dampar ju lixom på min dator. vägrar starta.
men jag ska nog försöka senare ikväll.
för det är svinkul ju=)
&så påminner det mej om frisktiden, för jag tror inte jag spelade
sims en enda gång när jag var sjuk!
fast nog var jag riktigt sugen, när jag hörde lisas simmar
se på tv när vi var på avdelningen.

pappa sa att jag kunde få äta pizza till middag idag,
dom skulle plocka bort så det blev en vanlig portion.
good luck!
aldrig i livet att jag ska äta pizza! kanske om 3 månader, men
inte nu! okej, jag drack varm choklad för ett tag sen,
jag har ingen ångest vid maten&det mesta funkar super.
men får man en ångest attack så äre kört,
man kan inte äta på resten av dagen. &när man väl äter,
då har man ångest. den kommer inte bara en gång, när man väl har
fått den tar det ett tag innan den försvinner helt. &när jag nu är där,
har jag inte tänkt slarva bort det bara för att äta äcklig, fet pizza.

äckliga, fula, feta, kalorifyllda, ostdränkta, fettbombade pizza.
äcklig, fula, jobbiga, hatade, ångestframkallande anorexi.

ikväll blire nog bara att se DH, kanske lite Ronny&Julia&kämpa
med simset. vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

JAG SAKNAR DEJ MED MOA! <3<3<3



jagvet :] (A) fast det var typ blad från en buske (A)

och du! allt kommer bli bra! och du kanske kan äta typ vegetarianska pizzor? eller be om typ färska grönsaker ovanpå? det fick mamma på en pizza för et ttag sen. det var en kababpizza, men det såg ut som en sallad ovanpå :] (A)

2008-12-14 @ 21:43:25
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0