pluggi

hej världen!
har just lärt mej 50 spanskaglosor.
trött i huvudet!
både spanska&engelskaprov nästa vecka.
kommer blanda ihop allt, typ skriva
My name is Moa, tengo trece anos.
ungefär så =s

drickan gick bra, pappa sa att jag fick byta ut ena glaset
dryck mot en banan, men jag är inte heltänd på idén,
min"biokompis" sa att en banan räckte, &det är inte min
högsta dröm att få äta mer än matprogrammet
som är tillräckligt stort som det är. fast vad vet jag?
kanske är det en banan&ett glas dryck som gäller,
får nog veta när dom ringer från bup&säger vad jag kan ta
istället för 2 glas dryck. jag hoppas på nötter&torkad frukt.
jag gillar det. även om torkad frukt är proppfullt med
kalorier. jag bryr mej inte!
känn på den dumma äckliga anorexi!

nu ska jag ner&äta mina plättar med sylt&grädde
&sen blire antigen mer plugg eller marika.

btw, tack oscar att du väntade på mej efter skolan=)
jag tänkte vara snäll&skriva hans namn på hans favvoblogg=p
"moa som är stolt"

&tack alla som smsar, mejlar eller pratar med mej om hur både jag mår,
&hur ni mår. superskönt att alltid veta att någon finns där! (L)

(här hade jag gjort en jättefin mobil, men datorn vägrar stoppa
hit den =(
)


xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0