pregnant man

hej världen!
ikväll har jag varit med moa. det blev inget twilight, synd,
men det var kul endå!=) såg en svindålig film, typ "fjorton suger".
haha, &så gick hennes klocka fel, typ 20 minuter. så då fick jag ett sms
av pappa typ, jag är här ute nu!
&jag ba va? han skulle ju komma om typ 20 minuter. värsta confused=)

kvällsfikat gick bra, fick samma mackor som igårkväll&imorse.
börjar bli less.
iaf, jag såg "the pregnant man" samtidigt. typ läskigt att vara gravid.
såg ni det?


imorrn är sista dagen i skolan. sen jullov.
igentligen så gillar jag soklan mer än lov.
fast det blir säkert bra endå=)
btw, kuratorn imorrn. har igentligen inget att säga, men vill endå
gå dit. jag gillar henne. även om jag sa till henne från början att jag inte
ville dit, att jag bara gjorde det för att jag var tvungen.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0