sex and the city

hej världen!
jag fick gå själv idag med.
fast den här gången hem från marika.
jag känner mej så frisk när jag får det!
så typ normal.
jag tycker det är så svårt att ens komma ihåg att jag har
varit inlagd för anorexi.
förra vintern vare ju noll problem.
&så när jag går där, som så många gånger förr så
fattar jag inte varför jag började. jag vill bara dra tillbaka klockan
några månader. så att jag kunde göra allt anorlunda.
men det går ju inte, &det är bara att leva med det. att jag faktist har
missat så mycket. både av skolan&så, men oxå av mina
kompisars liv, mina syskon&mitt eget! undra vad som skulle ha hänt om jag
aldrig blev sjuk?
men nu börjar dh!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0