snurri

hej världen!
&gissa vad jag har gjort? ätit 2 skumtomtar,
2 pepparkakor, 2 knäck, en choklad&4 cashewnötter till kvällsfika.
+ glögg&fanta.
&lite extra trocadero.
gissa vem som är den bästa i världen?
jo, hon brukar kallas moa eriksson. fast chokladen var svår,
men det gick. fast emmy var världens bästa hejarklack.
omg, jag har inte ätit godis sen typ juli. så jag är stolt över att ha
brytit det. mitt hemliga godislöfte. hur fick jag betalt?
jo, det var vågen som betalade. kilo efter kilo efter kilo.
då kändes det bra, &det kändes inte bra att gå upp dom igen.
men jag tror jag kan vänja mej vid min "nya" kropp.

iaf, jag, fanny&emmy har snurrat. säkert en miljon varv.
fråga oss inte varför, det var kul att bli yr!
jadu, &så har vi sett klart säsong tre av dh. inte från början såklart,
typ från näst sista skivan (A)

jag hade iaf en superkväll, fast jag åt allt det dära väldigt
kalorifyllda kvällsfikat. men det var okej.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

BRAA !! =D

I'm happy for you :)

2008-12-21 @ 00:31:01
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Roxanne

Åå vad glad jag blir av att läsa din blogg när du skriver i så positiv anda! Underbart! Ge inte upp, kämpa på nu!



Hejarklackskram från mig

2008-12-21 @ 10:56:41
URL: http://blogg.aftonbladet.se/26686/
Postat av: morgondis

Grattis! Himlars vad bra du är! Fortsätt kämpa! Kram

2008-12-21 @ 17:00:17
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0