spy

hej världen!
frukosten gick okej. gillade det inte. fast jag fick samma mackor som igår.
men ni måste faktist hålla med om att mackor oftas inte bir godare
av att smöra ihjäl dom.
fast halvvägs igenom kändes det som om jag skulle spy.
jag menar inte att jag ville spy, det började komma uppstötningar&så.
mådde riktigt dåligt, men jag kunde ju inte springa&spy, då missar jag ju skolan. (&bounceball)
fast efter några minuter gick det över. tur! sen gick det lättare att fortsätta med mackorna.

haha, jag gillar kattas kommentar om hur jag skulle bli av med anorexiatankarna,
- tänk snusk!
det är katta, på riktigt=)

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0