varför jag hatar min dator.

hej världen!
den visar gamla inlägg. som är skrivna för 2 veckor sen.
varken msn eller gmail funkar.
den tycker att det är 1 januari 2002 klockan 00.54
den vill inte ladda över mina bilder.
den är seeeeeeeeg!

ska ta den andra datorn senare, så jag kan göra nånting!
håller på att dampa ihjäl mej!

bilresan hem gick bra. eller jag hatar att åka genom umeå.
det väcker så många minnen! både från avdelningen&från stan.
alla biobesök med lisa osv. (som jag saknar)
fast jag är endå nyfiken, jag vill veta vem som ligger där nu, vem
som har mitt rum osv.
fast jag hatar endå umeå.
jag var ganska mycket i umeå innan jag blev inlagd, eller mer
än vanligt iaf.
jag&marika var där en gång&spelade piano en hel dag.
hela dansgruppen for&visade upp dansen.
vi åkte igenom när vi skulle till kusinerna i somras.


våras. inte så farligt då, hade iaf smör på mackorna.

haha, okej, det var inte mycket!
nu ska jag fortsätta dampa&sen ska mamma hjälpa mej att sy
en kjol=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0