värsta deppen

hej världen!
fick värsta deppattacken idag. när vi var ute och gick=O
vet inte vad som hände, allt
kändes bara fel, knäppt, jobbigt&jag ville hem!
hem till min säng, till mina kompisar&min mat.
speciellt min mat, jag vill ha mitt ica att välja mackor på,
inte tempo i grillby. jobbigt, jobbigt, jobbigt!
fast det gick över på 10 minuter, men man hinner tänka
väldigt väldigt mke innan! väldigt väldigt väldigt mke!
fast sen kände jag mej bara knäpp, det är ju bra här!
utom det att alla kan blogga var 5:de minut medans fanny sitter
med mammas dator hela tiden. eller all tid som vi får med den.
datorn alltså.

annars har i ätit äcklig middag. pasta med tomatsås&nått smör.
&kyckling&parmesan ost.
inte så värst gott. gillar inte smör, gillar inte ost, gillar inte såser.
fick brottas lite, men jag vann.
stort eftersom ångest aldrig kom...

nu ska jag gå&se Kung Fu Panda, kanske bloggar senare=)

btw, kom på fler saker jag fick (A)
Cathys nyckel&ett pussel. &ett spel=)
tillsammans med syskonen.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0