vem är abba?

hej världen!
min 8-åriga lillasyster filippa frågade igår när jag sjöng
ABBA singstar:
- vem av dom är Abba? är det den blonda?
väääldigt söt!
nu ikväll har vi först varit hos elin, där använde
vi hennes pilatesboll som gravidmage, &ja,
det var kul!
jag hoppas hon lägger ut bilder på hennes blogg så jag kan visa
hur snygg man kan vara när man väntar femlingar&inte har fått
bröst än. (vet ni? jag hatade att låtsas vara gravid i typ somras&våras,
jag ville inte vara tjockare än jag redan var.)
sen gick vi hem till mej&åt kvällsfika, jag fick te!
det är år&dar sen jag drack te! jag gjorde inte det i somras (&ja, det var för att
det var sommar) &inte på avdelningen heller. eva frågade en gång om jag ville ha,
utöver sondprogrammet, ONEJ! sa jag, aldrig i livet att jag ville
ha extra kalorier! värsta madrömmen! &jag hatade när dom sondade
i tabletter&så, jag fick ju en massa extra vatten som jag inte behövde! uschabuscha...
efter kvällsfikat spelade vi lite guitar hero world tour&sen for vi till marika&sjöng
ABBA (hej ont i huvudet av syrebrist i hjärnan!)
&såg ett avsnitt sex and the city.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

hej ont i huvet & syrebrist för mig oxå ;)

2008-12-30 @ 00:14:00
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0