hjälp!

hej världen!
hjälp mej, jag sitter här med världens största, äckligaste plåster du nånsin har sett!
det är ett bedövningsplåster&tar typ ont?
jag ska strax upp till sjukhuset&ta blodprov...
läskigt värre, håll tummarna för mej, jag kan ju faktist råka dö av blodförlust! =S
okej, typ noll chans men, det är läskigt med sprutor!
efter middan ska jag ÄNTLIGEN fara till marika, jag har inte varit där på en miljon år!
jaja, jag bloggar mer ikväll...
om jag har överlevt! =S

btw, jag har lyckats trycka på nån knapp så att texten blir cp, &otekninsk som jag är
så fattar jag inte hur jag fixar till baka det!
xoxo, M 

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0