i feel good, not.

hej världen!
sry att jag inte har skrivit tidigare, men jag har inte hunnit.
imorse väcktes jag klockan 10, jättetidigt - jagvet!
&jag lovar. dagen blev ennu värre, tyvärr vill jag inte riktigt berätta hur&varför&vad osv.
lite för personligt.
det blev inget stan heller, men nästa vecka hoppas jag!
iaf, vid tre tiden somnade jag på toagolvet, så jäkla trött var jag!
jag fick inte sova länge, men det blev iaf nått.
igentligen hade vi första träningen idag, men jag fick inte fara. dom hade gömt mina fotbollsskor.
så istället for jag till mormor, &ska sova här. skööönt!
då blire sova, på riktigt!=)
vi åt våfflor till middag, &efter det fick jag gå och plocka jordgubbar i landet, mums!
efter middagen for jag, marika&jenny till elin&badade. lite kallt, men helt okej!
utom det faktum att vattnet var grönt, haha!
btw, jag märkte att jag har blåmärken över hela kroppen, hur läskit som helst!
hela vaderna är blå, armarna är prickiga&axlarna ser helt knäppa ut.
plus att hela rygge ömmar.
usch&blä!
vi ringde thilda oxå, vi ska få komma dit i övermorron!
jag längtar asmycket, äntligen får jag träffa henne! (fuskmarika har redan varit där!)
&det blir ännu bättre eftersom vi blir 5st, stackars katta är i norge i 2veckor till!
jaja, nu ska jag titta på lite kläder osv.
xoxo,

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0