kväll=)

hej världen!
okej, kväll&kväll... menmen, med min fantasi vare det bästa jag kunde komma på!
och seru, jag överlevde blodprovet, det blev FEM hela provrör , det tog inte så ont, det var
bara obehagligt, för hon lixom rörde på blodådran för att kunna trycka in nålen.
usch, aldrig igen. om jag får välja=]
sen efter middan for jag hem till marika &spelade wii fit, såg tv osvosv...
köp Wii Fit, det är superkul! jag lovar!
haha, &så är gubbarna så söta. jag ahr bestämt att vi ska köpa det efter semestern,
för vad ger det att ha det nu lixom?
sen sgå vi Superskinny vs. Supersize, visst heter det så?
sen vare Design Simon&Tomas + en massa goda meloner! =)=)
sen spelade vi MarioKart mot resten av Europa, gissa vem som aldrig kom i mål?
jag, som vanligt.
vad har du gjort ikväll?

btw, totte var i mammas garderob, inte ute. haha, så småsyskonen hade letat genom halva
skelleftehamn i onödan.
ennu mer by the way, jag ska dricka energidrycker!?
2-3ggr per dag, &dom är inte enns goda. eller...
godare än leverpastej men inte godare än noisettesås eller melontuggummi.
fast jag har fryst in några, att äta som glass. bustokigt.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0