rubrik

hej världen!
hemma igen! usch, jag kunde ha stannat där en vecka till!
men det kändes som mycketmycket mer än bara en&½ dag, vi kom vid 2 igår&for vid 6 idag.
vi hann supermycket, vi badade, åkte kneeboard (fast båten gick sönder)
spelade värsta roliga spelet, spelade kort/uno, läste, solade, rodde ut på sjön, osv osv.
tyvärr tog jag inga bilder, jag glömde helt bort det.
emmy sa en bra sak;
här går tiden mycket långsammare, här slipper man stressa. det är därför vi hinner så mycket!
det tycker jag var bra, för det är väl så det ska va?
att när man är ledig&har sommarlov, då ska man bara ta det lungt=)
fast jag är jättestressad, det känns som jag inte hinner alls vad jag vill.
jag ska på semester, jag vill hinna till sara&lina minst 2gånger, träffa lovisa&johannes,
bada på kallholmen med moa, vara med jenny, marika&elin, fara till thildas stuga &bara slappa!
haha, nu stressar jag upp mej igen...

föresten, gissa vad vi har köpt? en sån dära stor tub med noisette, ni vet som dom har där man köper mjukglass!
gissa vilka som överanvände det idag när vi åt glass?
jag, emmy, fanny&josef.
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0