visst äre lördag?

hej världen!
jag har varit hos mormor&morfar idag, jag har mest legat i solen&slappat.
men jag var lite snäll&hjälpte mormor med att måla deras kärra.
&superbästa mormor gav mej ETTHUNDRAkronor för det!
+ att jag fick 100kr av morfar igår för att fixa gratis sms igen, men det ska jag inte göra än.
kanske nästa månad=)
sen for jag hem en tvärt&hämtade mobil laddaren, min mobil har varit död sen igårkväll.
nu för typ 1½ timme sen bjöd morfar på middag på Ombord, där jag var för typ 3veckor sen.
superlyxigt!
jag åt marinerad kyckling&klyftpotatis, mums!
btw, jenny ringde&sa att elin inte följer till thildas stuga, synd.
men jag längtar massor, ni skulle bara veta!
haha, jag har drömt om henne i typ en vecka, &blev jätteorolig att nått hade hänt henne,
som tur var hade jag fel!
vad har du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0