burvik

hej världen!
hemma från burvik nu!
det var jättekul, iaf på natten =)
nästan så fort vi kom dit så skulle vi göra middag, jag, katta, rebecka&moa åt
renkött&potatismos, det var gott!
till efterrätt åt vi kladdkakan jag hade bakat, med glasyr på.
sen hade vi fri tid, så vi sprang omkring lite&såg hur allt såg ut osv.
våran klass, 7c sov i "Snipp"
alla 8tjejer i klassen, (lydia var sjuk) sov i samma rum.
sen vare typ lekar, med klassförälsdrarna, gissa vem?
mamma!
men hon var snäll&köpte godis&NötochRussin mix till mej, tack!
det var typ nå Bingo, det här typ "-Flax, Ax, Dax" man ska ha par&så, vet inte hur jag ska förklara, =)
det var nått mer oxå, sen hade vi fri tid igen, så jag + typ en miljard till gick ner til stranden&badade!
det var ganska kallt, men om man var under ytan vare varmt, sen sprang vi upp till bastun&satt där i typ
150år!
efter det satte sig typ hela klassen i sofforna&skulle berätta vem som såg bäst ut i klassen,
det var en kille (vill inte säga vem, du taskigt) som ALLA tjejer sa, &en till - men den andra var aldrig
samma som nån annan!
vi satt där flera gånger till oxå, eftersom killarna var så fega&inte berättade vem!
vi hade nå konsitgt grejs oxå, man skulle leta efter godispåsar i sanden -
lärarna hade typ grävt ner 10st på en ganska stor yta&så skulle man leta.
ingen klass hittade alla 10!
vi satt där inne ett tag till, fram tills kl 12, då vare spökstig i en stuga.
den var inte läskig, men rebecka typ skrek ihjäl sej! haha, sött!
vi gick såklart&satt oss i sofforna igen sen, till klockan halv3 då vare natt!
ida&oscar bytte plats vars vi skulle sova, men alla tjejer + op&inte katta smög
endå in till killarna&ville prata.
haha, det var skoj!
sen besätmde sej alla för att sova med killarna, så jag&elina tog
antons säng, han gick&la sej nån annanstanns, =)
alla somnade, en efter en typ.
utom jonte&op, eller oscar sov men vaknade hela tiden,
stackars jonte kunde typ inte sova så han fick höra på mitt, elinas&marikas tjejsnack!
&min fina sång, ? haha, jag sjöng typ hela natten, lite allt möjligt tex
Bäbä vita lamm&Forever Young!
vi gick &hämtade elinas godis sen&la framför alla som sov,
men på morgonen vare typ ingen som märkte dom!
sen gick vi omkring lite till, sjöng lite mer&pratade lite högre,
klockan halv8, när godiset var slut&vi inte kunde prata lika högt&inte hade några fler sånger på lager
somnade vi, jag sov i ca 1 timme, jäää!
men nu är jag superpigg!
på morgonen fick vi veta att johannes&lina hade hört vårat prat hela natten,
+ min fina sång!
haha, dom hade typ skrattat ihjäl sej!
sen idag har vi typ städat&haft klasskamp i ösregn!
vi skulle spotta långfil så långt vi kunde, en hel liter skulle vi spotta!
&lång filet hade samma konsistens som snor! usch!!!!
vi var ute i typ 2 timmar, &det regnade inte lite!
när alla var dyngsura så fick vi ringa hem, typ klockan halv2!



tack för 2superdagar!
sju C, (L)

xoxo,
M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0