flickor, ni är bäst!

hej världen!
nu ska jag berätta om världens bästa flickor,
jenny, sara, marika, mathilda, elin, katta
jag älskar er ! (L)
jenny, marika, elin, mathilda, katta;
idag när vi hade gråtkalas, vi kan verkligen prata med varandra, om allt som händer, vad vi känner
&så vidare!...
&förlåt för att jag är jobbig&så, men jag menare verkligen inte!

jag vet att vi är snyggast!

sara;
jag finner inga ord, du är perfekt - precis som du är!
jag saknar dej, hela tiden !
tack för att du finns&för att du är min allrabästa vän! (L)

vi are coolish and we are SAMO!

JAG ÄLSKAR ER! (L)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Sara

<3 älskar-dig-med (L)



haha, jag kommer seriöst att vinna, har skrivit 7 (!!) inlägg på bloggen idag ! bered dig på att MoSa's !!

<3 missU

2008-06-12 @ 23:17:37
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag kommer vinna.. För jag har skrivit 6 gånger idag och klockna är 14:14

2008-06-13 @ 14:14:10
URL: http://hwii.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0